loading...
پورتال تفریحی مک فان
تبلیغات در مک فان

آخرین ارسال های انجمن
Reza بازدید : 444 شنبه 07 دی 1392 نظرات (1)

 

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی فرزان کیانی به نام شگفت انگیز

ترانه سرایان : آرش نظری ، حسین زحمتکش ، علی رضاوند ، محمد صیدپور ، فرزان کیانی
آهنگ : علیرضا فرد ، محمد صیدپور ، فرزان کیانی ، گیتار آکوستیک : علیرضا فرد ، ویولن : مهدی رنجبر
گیتار الکتریک و گیتار اسپانیش و گیتار کلاسیک ، سه تار ، ماندولین ، پیانو بانجولین : فرزان کیانی
تنظیم و میکس مسترینگ تمامی قطعات : فرزان کیانی

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی فرزان کیانی به نام شگفت انگیز

ترانه سرایان : آرش نظری ، حسین زحمتکش ، علی رضاوند ، محمد صیدپور ، فرزان کیانی
آهنگ : علیرضا فرد ، محمد صیدپور ، فرزان کیانی ، گیتار آکوستیک : علیرضا فرد ، ویولن : مهدی رنجبر
گیتار الکتریک و گیتار اسپانیش و گیتار کلاسیک ، سه تار ، ماندولین ، پیانو بانجولین : فرزان کیانی
تنظیم و میکس مسترینگ تمامی قطعات : فرزان کیانی

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط anti-sehr در تاریخ 1392/10/14 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

سلام. دوست عزیز قرار بود من تو این سایت نویسنده باشم و شما هم من را نویسنده کردید ولی مشکل اینجاست که شما اصلا به صورت حرفه ای سایت رو اداره نمی کنید. مثلا مطلب از ادامه مطلب جدا نیست. یعنی وقتی میرم ادامه مطلب هنوز متنی که گفته بقیه در ادامه مطلب هنوز تو پست قرار داره که این یکی از بدترین چیز هاس . به هرحال ببخشید من فکر می کردم که می تونم هم تو سایت خودم هم تو سایت شما مطلب ارسال کنم ولی دیدم وقت کم دارم . به هر حال من را ببخشید.

http://anti-sehr.rozblog.com/
پاسخ : سلام.این سایت چندین نویسنده داره که من شخصا از همشون بابت زحمات خوبشون تشکر میکنم .اما بابت اون موضوع مطلب و ادامه مطلب من به نویسندگان محترم تدکر دادم اما باز کمی و کاستی هست هنوز که انشالله رفع میشه.شما اگر نویسنده حرفه ای هستید ثبت نام کنید و کار خودتونو شروع کنید مطمئن باشید مدیرت گوشه چشمم نمیزاره و فعالیت شما و تحسین میکنه..شما از همین الان فعالیت خودتونو شروع کنید.تشکر♥


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت یک سایت کاملا تفریحی است و برای تفریح و خوش گذرانی شما دوستان تهیه شده فقط یک خواهش از شما داریم می آی اینجا غم و غصه رو فراموش کن به زودی چت روم سایت هم ساخته می شه امیدوارم از سایت لذت ببرید و نظر هم یادتون نره یه نظر بده بعد برو : دی macfun.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مک فان فعالیت خود ادامه بده؟
    برای ادامه فعالیت مک فان دوست دارید چه نوع مطالبی برای شما پست شود؟
    پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 1,144
  • بازدید کلی : 258,217