loading...
پورتال تفریحی مک فان
تبلیغات در مک فان

آخرین ارسال های انجمن
Reza بازدید : 341 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/12/28/primera/1388190492_091774_1388190563_noticia_normal.jpg ايكر كاسياس به وسيله ويدئوكنفرانس به قطر رفت تا براي دروازه بان هاي جوان در رده نوجوانان ، توصيه بدهد .

اين روزها نوجوانان سرتاسر جهان در قطر اردو زده اند كه كريستيانو از طريق ويدئو كنفرانس برايشان كلاس برگزار كرد . ايكر قول داده بود كه ديروز به دوحهه برود اما با توجه به اين كه فرزندش به زودي متولد خوهد شد ، قيد اين سفر را زد .

 

Reza بازدید : 334 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

http://static.goal.com/353300/353367_heroa.jpg خبر مي رسد كه سرجيو راموس ، مدافع وسط رئال كه از انتقادات از روندش ناراضي است ، هيچ بعيد نيست كه راهي رئال بتيس شود .

در حقيقت اخيرا شايعه شده كه بتيس به فكر خريد قرضي راموس تا پايان فصل است . اين بازيكن روند خوبي در اين فصل نداشته و مورد انتقادات زيادي است . گفته مي شود كه اين تيم كه مي خواهد از بحران بيرون بيايد ، نگاهشان را به كاپيتان دوم رئال جلب كرده اند .

 

admin بازدید : 403 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

پژمان جمشیدی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد.  وی سال ۲۰۰۰ زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام‌ جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد . آخرین بازیکنی که پرسپولیس را در اصفهان مقابل سپاهان برنده از زمین بیرون آورده ( سال ۸۲ ) کسی نیست جز پژمان جمشیدی، بال راست آن روزهای پرسپولیس که بازی های جالبی از او می دیدیم.

این روزها هنرنمایی جمشیدی را به جای مستطیل سبز در قاب تلویزیون و این بار در نقش اول یک سریال تلویزیونی به نام پژمان میبینیم. موضوع سریال پژمان درباره زندگی فوتبالیست ها می باشد جمشیدی درباره سریال پژمان می گوید: من چهار ماه تمام زندگی ام را روی این کار معطوف کردم و امیدوارم کار خوبی شده باشد.

پژمان قصه فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می‌شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می‌شناسد و دیگر نمی‌تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی‌اش است و نمی‌خواهد بپذیرد که عمر دوران فوتبالش به سرآمده است.

پژمان جمشیدی در این سریال در کنار سام درخشانی که نقش مدیر برنامه‌های پژمان را دارد و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه، ویدا جوان و غلامحسین لطفی بازی میکند

عکس های پزمان جمشیدی در ادامه مطلب 

♣ρλરίȘλ♣ بازدید : 303 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس از برگزاري جلسه‌اي بين افشين پيرواني و مديرعامل اين باشگاه براي برطرف شدن سوءتفاهمات به وجود آمده خبر داد.

خبر های داغ و به روز فوتبال رو از سایت ما بخونید

♣ρλરίȘλ♣ بازدید : 325 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (1)

کی روش همراه با پرچم سرخ یا حسین (ع) در برزیل ؛ عکس

به گزارش سرویس ورزی جام نیوز، کارلوس کی روش در یک نشست فرهنگی در برزیل شرکت کرد. این جلسه روز گذشته با حضور مهدی محمدنبی و حجت السلام و المسلمین طالب خزرجی - مدیر موسسه اسلامی فرهنگی - در برزیل برگزار شد.

 در این جلسه پیرامون مسائل فرهنگی که در مسابقات جام جهانی 2014 که تیم ملی ایران در آنجا حضور دارد بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد تا همکاری های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

همچنین امروز محمدنبی و کی روش در سمینار فیفا شرکت خواهند کرد.

درباره ما
این سایت یک سایت کاملا تفریحی است و برای تفریح و خوش گذرانی شما دوستان تهیه شده فقط یک خواهش از شما داریم می آی اینجا غم و غصه رو فراموش کن به زودی چت روم سایت هم ساخته می شه امیدوارم از سایت لذت ببرید و نظر هم یادتون نره یه نظر بده بعد برو : دی macfun.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مک فان فعالیت خود ادامه بده؟
    برای ادامه فعالیت مک فان دوست دارید چه نوع مطالبی برای شما پست شود؟
    پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 954
  • بازدید کلی : 258,027