loading...
پورتال تفریحی مک فان
تبلیغات در مک فان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 392 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

بگو دردی زپشت درد خیزد

هزاران دشنه باجانم ستیزد

بگو فتوا دهد عالم به قتلم

مگر عشق از وجودم می گریزد؟

*******

هزاران کلمه در جای خالی ات ریختم اما

جای خالی تو پر نشد

از جنس بی نهایتی

*******

باقی اس ام اس ها عاشقانه در ادمه مطلب....

کاش خدا سه چیز را نمی آفرید !
عشق ، غرور و دروغ ؛ چون عشق هنگام غرور به انسان دروغ می گوید …

******

نویسنده ها “سیگار” می کشند
شاعرها “هجران”
نقاش ها “تابلو”
زندانی ها “تنهایی”
دزدها “سرک”
مریضها “درد”
بچه ها “قد”
و من برای کشیدن ، “نفسهای تو” را انتخاب می کنم …

*******

کاش می گفتی دوستت دارم… قلبم می ریخت…
تکه های پازل را با هم از زمین برمیداشتیم و پازل را با هم از اول می چیدیم
و تو میدیدی که تکه گم شده اش بودی…
گر تو را با ما تعلق نیست ، ما را شوق هست / ور تو را بی ما صبوری هست ، ما را تاب نیست

*******

چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه / چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری

********

دوستی شوخی سرد آدمهاست ...بازی شیرین گرگم به هواست... واسه كشتن غرور من و تو ...
دوستی توطئه ثانیه هاس

***********

کسی که تو رو داره غم نداره ، غم بشینه رو دل کسی که تو رو دوست نداره

***********

ما بخار شيشه ايم نازمون كني اشكمون درمياد چه برسه فراموشمون كنی

ღ♥ღ    www.macfun.ir    ღ♥ღ

 

تو مغازه ي قلبم تنها گلي هستي که روش نوشتم دست نزنيد ، فروشي نيست

************

 میدونی محبت یعنی چی ؟  م = من   ح= حالا  ب= به یاد   ت = توام

**********

هميشه وقتي مهموني ها تموم ميشه، حس غريبي دارم… چه برسه به اين دفعه که مهموني 
خدا داره تموم ميشه

************

میدونی LOVE یعنی چی ؟
L = لنگه تو پیدا نمی شه
O = عمرمی
V = وجودمی
E =اِوا ، اس ام اس رو اشتباه فرستادم

*********


از غریبی ها نگو من هم غریبم بی خیال
با همه خوش باوریها بی نصیبم بی خیال
گرچه با هرکس نشستم با همه هم پا شدم
وقت گریه چون همیشه بی رفیقم بی خیال!!!!

گرد آوری شده توسط  مک فان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت یک سایت کاملا تفریحی است و برای تفریح و خوش گذرانی شما دوستان تهیه شده فقط یک خواهش از شما داریم می آی اینجا غم و غصه رو فراموش کن به زودی چت روم سایت هم ساخته می شه امیدوارم از سایت لذت ببرید و نظر هم یادتون نره یه نظر بده بعد برو : دی macfun.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مک فان فعالیت خود ادامه بده؟
    برای ادامه فعالیت مک فان دوست دارید چه نوع مطالبی برای شما پست شود؟
    پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 1,161
  • بازدید کلی : 258,234