loading...
پورتال تفریحی مک فان
تبلیغات در مک فان

آخرین ارسال های انجمن
♣ρλરίȘλ♣ بازدید : 323 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

تمرين امروز (شنبه) تيم فوتبال استقلال در غياب 3 بازيکن برگزار شد.

 

تمرين امروز (شنبه) تيم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 امروز (شنبه) در کمپ اختصاصي اين باشگاه برگزار شد.

به گزارش از تسنيم، در اين تمرين مهدي رحمتي، خسرو حيدري و احمد جمشيديان غايب بودند. حيدري براي انجام کارهاي شخصي خود از کادر فني اجازه گرفته بود.

* هاشم بيک‌زاده که به دليل هم‌گروه شدن ايران با آرژانيتن در جام جهاني 2014 تقابل او با مسي نقل محافل است، امروز پيش از آغاز تمرين به دفتر کمپ استقلال رفت تا با امير قلعه‌نويي درباره اين اتفاقات صحبت کند.

* جواد نکونام امروز 30 دقيقه زودتر از آغاز تمرين به کمپ استقلال آمد که تمرينات اختصاصي انجام دهد.

 پژمان نوري که به دليل درگذشت خواهر همسرش هفته گذشته در تمرينات حضور نداشت امروز در کمپ حضور يافت. بازيکنان استقلال پس از ديدن نوري به او تسليت گفتند.

* امير حاج‌قاسم که در 2 بازي آينده قرار است به جاي ميرشاد ماجدي سرپرست موقت استقلال باشد به سوژه بازيکنان استقلال تبديل شده بود و پست جديد را به وي تبريک مي‌گفتند. ميرشاد ماجدي، سرپرست استقلال به همراه علي اميري، معاون ورزشي اين باشگاه امشب براي شرکت در قرعه‌کشي ليگ قهرمانان آسيا به کشور مالزي سفر خواهند کرد.

* امير قلعه‌نويي پس از ورود به زمين چمن از مسئولان کمپ خواست تا به آرش برهاني بگويند در صحبت‌هايش حضور داشته باشد. سرمربي استقلال به مدت 10 دقيقه با بازيکنان خود صحبت کرد. از چهره قلعه‌نويي مشخص بود که عصباني است و انتقاداتي را از هاشم بيک‌زاده و آرش برهاني داشت.

* بازيکنان استقلال پس از صحبت‌هاي قلعه‌نويي به دويدن دور زمين مشغول شدند و سپس در 2 گروه بازي آقا وسط را انجام دادند.

* هنگامي که بازيکنان دور زمين در حال دويدن بودند يک هوادار که روي سکو حضور داشت حرف‌هاي کنايه‌آميزي به نيکبخت واحدي زد که باعث ناراحتي اين بازيکن شد. نيکبخت از يکي از مسئولان کمپ خواست اين هوادار را از روي سکوها به قسمت ديگري منتقل کنند.

* هم‌گروه شدن ايران با آرژانتين، نيجريه و بوسني‌وهرزگوين در جام جهاني 2014 برزيل به سوژه بازيکنان و هواداران استقلال تبديل شده است. برخي از بازيکنان اعتقاد داشتند کار ايران مقابل آرژانتين سخت است و برخي ديگر نيز معتقد بودند ايران حريف دست و پابسته‌اي مقابل اين تيم نخواهد بود.

* حنيف عمران‌زاده، مدافع استقلال با چهره جديد در تمرين حاضر شده بود.

* تيم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه در مرحله يک شانزدهم رقابت‌هاي جام حذفي در ورزشگاه آزادي به مصاف کاسپين قزوين مي‌رود و قرار است در اين بازي از بازيکناني که در ليگ برتر کمتر به بازي گرفته شده‌اند، استفاده شود. به همين منظور قلعه‌نويي دقايقي با ايمان باصفا و بوبکر کبه صحبت کرد.

* محمدمهدي نظري به دليل بيماري از کادر فني اجازه گرفت و بدون اينکه تمريني انجام دهد کمپ را زودتر از بازيکنان ترک کرد.

* در چند روزي که استقلال براي بازي با سپاهان به اصفهان سفر کرده بود مسئولان کمپ روي زمين چمن کاور پوشانده بودند تا آسيبي به آن نرسد. چمن کمپ برخلاف سال گذشته کيفيت مطلوبي دارد. همچنين قرار است رختکن استقلال در چند روز گذشته مجهزتر شود.

* سيدحسين حسيني، دروازه‌بان دوم استقلال در غياب مهدي رحمتي تمرينات سنگيني را زير نظر حميد بابازاده، مربي دروازه‌بانان استقلال انجام داد. گفته مي‌شود روز سه‌شنبه حسيني به جاي رحمتي درون دروازه قرار مي‌گيرد.

* بازيکنان استقلال پس از تمرين آقاوسط به 2 گروه زرد و نارنجي تقسيم شدند تا فوتبال درون‌تيمي را انجام دهند. در اين تمرين همه بازيکنان حتي بازيکناني که مقابل سپاهان به ميدان رفته بودند حضور داشتند.

* حدود 30 هوادار از نزديک نظاره‌گر تمرين آبي‌پوشان بودند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت یک سایت کاملا تفریحی است و برای تفریح و خوش گذرانی شما دوستان تهیه شده فقط یک خواهش از شما داریم می آی اینجا غم و غصه رو فراموش کن به زودی چت روم سایت هم ساخته می شه امیدوارم از سایت لذت ببرید و نظر هم یادتون نره یه نظر بده بعد برو : دی macfun.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مک فان فعالیت خود ادامه بده؟
    برای ادامه فعالیت مک فان دوست دارید چه نوع مطالبی برای شما پست شود؟
    پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 1,158
  • بازدید کلی : 258,231